POTD: Wetlook Dress

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 07-07-2014

My outfit for today is my wetlook dress here is some photos to drool over.

 

Upcoming Photoshoot

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 30-06-2014

I had a amazing day taking photos for 5hrs. in lingerie, leather, and something goddess elegance feel. I took some candids for you to preview while we wait for the professional photos to come in 3 weeks I’m dying to see what the edits look like and I cannot wait the new me has fought hard to be where I am today. For those of you who know I had my gallbladder surgery removed about a month ago I am feeling better but not myself still discomfort but doc says it could take 1-2 1/2 months so don’t worry I’m ok and I’m a fighter I will get through and glad I am back to myself kinda lol. Now in these candids and new photos get used to my look I am no longer the thick curvy goddess you used to know I never lie or bullshit about my height and weight but before I was 5”8 200lbs which didn’t make me look fat I was just over weight but not since my gallbladder attack/removed and of course eating healthy I am now 5”8 160lbs. I am happy with my new look and damn 40lbs lost within 2 months is good though I do wish I could have a sloppy greasy fat food but that’s where it got me to getting my gallbladder removed good thing I am healthy and actually feel allot better. Ok enough about that gallbladder shit new photos, new look, and the baddest bitch is back in 3 weeks here is some candid photos to drool and worship while I am also gone this vacation to Miami July 1 – 18th I will still be doing cam shows & phone sex don’t worry but there will be more candids while I’m tanning in South Beach.

Mesh Dress

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 28-02-2014

They had other colors available like yellow and hot pink and I didn’t know why they hell didn’t I get them when I had the chance now they sold out but thank goddess I got my hands on this beautiful coral color one yay. Who said curvy girls can’t rock this mesh sexy dress? Pfft I’m gonna rock the hell out of this dress oh did I mention I’m not wearing any panties? Guess I will have all the boys buying me drinks at the bar when I come through lol I love it boys swipe that card for me and my girlfriends your paying for the tab on my hot looks/dress.

MeshDress

Teasing it’s what LOVE to do ;)

Posted by | Posted in News & Updates, Videos | Posted on 26-02-2014


Christmas Starting Early!

Posted by | Posted in News & Updates | Posted on 01-12-2013

That’s right another xmas gift sent early to goddess. Thanks piggy I own you and you know it. You wanted to cum in 5 minutes starring at my big tits as I humiliated you and you got as you wished you lucky I didn’t leave you with blue balls when your Ipad died because I was ready to sign off Skype but glad you enjoyed bitch because I enjoyed this now off to shop on Amazon.

100

That’s right SPEND ArabBitch!

Posted by | Posted in News & Updates, Photos, Spoil | Posted on 19-11-2013

My gondu Arab bitch just sent goddess $400 for me to watch him play with this average dick yuck. I wasn’t thinking about his cock all I was thinking about what I was going to get shopping at Amazon.com LOL. He was pre cumming so much and jerking so fast starring my big tits and my curvy body. I didn’t even give any nudity or nipples and he cummed so much within 4minutes listening to my seductive voice demanding him to “jerk harder” & “Cum on mistress tits bitch!”. See bitches I don’t need to brag it shows it all here I’m spoiled and I get what I want it’s my way and I love it.

Screen shot 2013-11-19 at 1.46.36 AM Screen shot 2013-11-19 at 1.52.13 AM

 

I need more money cash pigs like this one who’s next?!!? Stare at my photos this should give you some motivation WIMP!

Picture_571 Picture_577

Halloween Weekend

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 04-11-2013

I had partied so damn hard from Thursday – Saturday that when Sunday came I couldn’t get out of bed for shit lol. I put this costume to damn good use shit a slave bought it for $50 why not rock it the fuck out since we only get to wear it few times a year. I had a good time with girlfriends had men buy us hookah, drinks, and vip section like spoiled princesses do. The weekend went by really quick though but some good memorable moments I won’t forget for Halloween 2013 lol. I will be doing some member content for my website soon I know I been slacking but don’t worry bitch you will have some stuff to drool over soon 😉

m1

Bunny costume

Monday Boobs

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 14-10-2013

Been awhile since I teased you with my big juicy tits. You can’t resist them can you? I love being on your mind, I love when my big tits takes full control of you making you want to worship and spend it all on my hot sexy self. You need to be more frequent on my TRIBUTE page spoiling your goddess more and more because I’m the only bitch who owns you and my tits have the power.

Sexy Fansign

BigTits Boobs

New Leather Dress

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 17-06-2013

Been doing cam shows in this new leather outfit today and all the slaves is loving it guess it’s time for you to buy me more leather outfits off  my wishlist. I’m thinking of doing a photoset in this for my members area what you think ??

boobe leathere

Tuesday Ipod Pics

Posted by | Posted in News & Updates, Photos | Posted on 12-03-2013

It’s a rainy Tuesday afternoon I decided to do my makeup and get pretty for some slaves and do some cam shows on Skype.  Since it’s a slow Tuesday decided to take some photos on my new ipod I got from Amazon and I’m loving it. I’ve haven’t posted in so long thought I show off my busty juggs and pretty face to make you want to worship this goddess again you know you miss me. The rain is pouring hard here in MA so I am staying in tonight so if you want some NiteFlirt phone fun or Cam you know where to find me bitches off to dominate some sluts on Skype.

Ipod pic 1 image (12) image (13)